Sivut

26.4.2013

Entisen pitopalvelun vastaus + tunnustusta

Hehee, se meidän alkuperäinen pitopalvelu vastas lopulta edes siihen viestiin, jossa peruin meidän varauksen heidän osaltaan.
Ilmoitin siis hänelle, että vaihdoimme pitopalvelun koska heitä on mahdoton tavoittaa. Ja että voivat vetää meidän varauksen yli kalenteristaan. Vastaus oli seuraavanlainen:

"Kiitos viestistäsii olen pahoillani ajattelin että aikaan on riittävästi"

Aikaa riittävästi mihin? 
Menun suunnitteluun ja lukkoon lyömiseen? 
Joo, ehkä se ei oisi ollut vielä tämän viikon tai vielä seuraavankaan juttu. 
Vai tarkoittiko hän, että aikaa on riittävästi vastata mun lukuisiin yhteydenottoihin että edes varmistaisi olevansa vielä käytettävissä ja asioista voitaisiin sopia jossain vaiheessa edes tarkemmin? 
Ei, siihen ei todellakaan ole riittävästi aikaa. 

Mua kyllä nyt enää naurattaa koko juttu, jotenkin säälittävää touhua, asiakaspalvelua tai mitä ikinä :D
Mut nyt onkin hyvä nauraa kun tietää asioiden olevan hoidossa muuta kautta :)

*****

Sitten tunnustusta. Ihanat bloggarit Marika ja Salla antoviat mulle tunnustuksen blogeissaan. Kiitos!:)

"Kiitä ja linkkaa bloggaaja jolta tunnustuksen sait. Valitse viisi ihanaa bloggaajaa, joilla on kaikilla alle 200 lukijaa ja kerro se heille jättämällä viesti heidän blogiinsa. Näin autamme uusia bloggaajia eteenpäin ja ehkä juuri sinäkin löydät uuden upean blogituttavuuden."

Tämä haaste näkyy muutamassa päivässä kiertäneen lähes jokaisessa blogissa, joten en haasta erikseen ketään. Paitsi jokaisen, joka tätä ei vielä ole tehnyt.. Jokainen lukemani blogi tämän jokatapauksessa ansaitsee :)

4 kommenttia:

  1. Jaa sieltä viitsittiin edes vastata sun viestiin! Jos olisin ite tuollaisessa työssä, niin en kehtaisi olla vastaamatta asiakkaiden soittoihin tai viesteihin.. Vastaisin edes jotenkin vaikka olisi kuinka kiire.
    Ja mitä se on olettanu että ei ole kiire? Mistäs se teidän kiireet voi tietää! >:|

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, hyvähän se on AJATELLA toisten puolesta että aikaa on vaikka kuinka. Ja kun sillon laittelin sille viestiä, niin mainitsin vielä että pitäis saada menukortit pian tilaukseen.. Joten miksi siis aikaa olis vielä runsaasti?

      Poista
  2. Siis järkyttävää! Eli on nähnyt kaikki viestit, mutta jättänyt tarkoituksella vastaamatta, ettei nyt vain oltaisi liian aikaisin liikkeellä :D Olisihan hän voinut vastata,että yleensä olemme asiakkaiden kanssa tavanneet ja lyöneet menun lukkoon noin kuukautta ennen tms..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niimpä :D mä en ymmärrä miten joku voi ymmärtää asiakaspalvelun noin väärin.. huhhuh.

      Poista

Kiitos kommentista ♥